Зберігання виробничих замовлень: нові умови для покращення сервісу

Зберігання виробничих замовлень: нові умови для покращення сервісу
Зберігання виробничих замовлень: нові умови для покращення сервісу
Ознайомтесь із новими умовами, що почнуть діяти із 21 червня.

Наш пріоритет – якісний сервіс з усіма його складовими, і надійне зберігання замовлень – важливий етап на шляху товару до свого замовника. Щоб забезпечити належну якість продукції та її надійне зберігання, ми змінюємо умови зберігання виробничих замовлень.

Із 21 червня виробничі замовлення (обробка стільниць, плитних матеріалів та інше) будуть зберігатися безкоштовно 4 дні з моменту їх документальної готовності. Потім буде нараховуватися плата:

  • 50 грн за лист (залишок) – плитні матеріали, стільниці;
  • 50 грн за 1 двері – розсувні системи;
  • 50 грн за замовлення – фасади, скло тощо.

Оплатити такі рахунки можна на СГП безпосередньо перед відвантаженням товару. Щоб уникнути плати за зберігання, при оформленні замовлення повідомляйте менеджеру про бажану дату готовності.

Покращуємо сервіс та виробничі процеси, щоб ви отримували якісну продукцію.

Популярні новини
`