Будь ласка, виберіть мову, яка для вас зручніша

Доставка та оплата товарів




Умови та вартість

Ці умови не поширюються на продукцію з розділу «Розсувні системи». Про можливі варіанти доставки цієї позиції товару можна дізнатися у менеджера call-центру «ВіЯр».

«Доставка з вантажниками»

  • Клієнти можуть замовити послугу «Доставка з вантажниками».
  • Вантажники не заносять товар, габарити якого не дозволяють це зробити у вказаному приміщенні (наприклад, через розміри деталі її не можна занести сходами).
  • Ця послуга надається в межах 50 км від КПП.
  • Вантажники не сортують деталі, а заносять все послідовно з палети. 
  • Вантажники не розносять деталі по різних кімнатах або по різних поверхах. 
  • Вивантаження деталей відбувається в одному місці.
  • Цілий матеріал із вантажниками не доставляється.

Доставка фурнітури/Київ

Вартість

При купівлі меблевої фурнітури від 8000 грн – БЕЗКОШТОВНА доставка по Києву.

При замовленні на суму менше 8000 грн – 100 грн.

Оплата плитних матеріалів і фурнітури при доставці по Києву

Виконується тільки в національній валюті України – гривні.

Варіанти розрахунку:

  • Готівковий (оплата кур'єру точної суми замовлення, без решти, за фактом отримання товару);

  • При безготівковому розрахунку відправка вантажу буде здійснена тільки після оплати.

Терміни

Доставка фурнітури можлива на наступний день з 09:00 до 18:00.

Доставка плитних матеріалів / Київ


Вартість

Доставка здійснюється до під'їзду замовника з 8:00 до 18:00, відповідно до наявності машин.


Правила доставки

  • Доставка здійснюється до під'їзду замовника. Вивантаження товару з автомобіля і занесення його в будівлю в послуги компанії не входить. Клієнт робить це самостійно протягом 30 хвилин. Після закінчення цього періоду нараховується додаткова оплата за простій автомобіля.

  • Для клієнтів-меблярів, які замовляють доставку на своє виробництво (це може бути склад або гараж), доставка здійснюється максимально близько до місця розвантаження.

  • Доставка здійснюється не раніше, ніж наступного дня після дати готовності замовлення. Це обумовлено необхідністю додаткової перевірки і пакування товару.

  • За умови безготівкового розрахунку замовник за день до доставки (мінімально) повинен здійснити оплату товару і надати довіреність (або копію) за рахунками в бухгалтерію компанії «ВіЯр».

  • За умови онлайн-оплати карткою клієнт вказує адресу, дату доставки (з урахуванням виробництва) та ПІБ одержувача. При цьому в момент доставки одержувачу необхідно мати при собі документ, що підтверджує особу. Без нього замовлення не відвантажується.

  • Оформляючи доставку, будь ласка, погодьте дату. На вказаний номер телефону прийде СМС з датою і точним часом доставки.

  • Порізані деталі та цілі листи ДСП або товар з габаритом другої сторони понад 1850 мм перевозяться різними автомобілями.

  • Доставка здійснюється максимум 50 км від межі міста (виняток – вихідні дні).

Клієнту потрібно бути за адресою доставки протягом часу, вказаного в СМС. Адже машина може приїхати у будь-який момент цього часового проміжку.

  • Коригування/зміни у доставці приймаються менеджером не пізніше ніж за 2 дні до доставки. За день до здійснення доставки не можна зробити будь-які зміни в її умовах.

  • За день до здійснення доставки не можна змінити дату або скасувати доставку.

  • Можна за день до доставки до 12:00 додати рахунок на фурнітуру. А також готові розсувні системи, різання ручки, профілю, якщо рахунок вже готовий.

Обмеження по перевезенню матеріалу:

Вид продукції

ГАЗель

ISUZU

Renault / Renault з причепом

ДСП (цілі листи)

близько 20 листів

близько 65 листів

близько 150 листів/ близько 300 листів

ДВП (цілі листи)

близько 50 листів

близько 300 листів

близько 600 листів/ близько 1200 листів

Стільниці та профіль

до 3,5 м

до 6 м

до 6 м

Деталі з ДСП

близько 15 листів*

близько 40 листів*

близько 60 листів*/близько 100 листів*

* – залежно від деталювання розкрою.

Послуги з доставки

«Доставка на точний час»

Доставка на точний час здійснюється щодня з 9:00 до 17:00. З філії Гавела виконується доставка по правому берегу, з філії Віскозна – по лівому.

Вартість послуги:

  • По Києву: +200 грн до загальної вартості доставки;

  • За межі Києва: +300 грн до загальної вартості доставки.


«Вечірня доставка»

Послуга «Вечірня доставка» здійснюється з 17:00 до 19:00. З філії Гавела виконується доставка по правому берегу, з філії Віскозна – по лівому.

Вартість доставки: + 30% до загальної вартості доставки.


Доставка по регіонам України

Можлива тільки на товар, куплений поштучно (розсувні системи в зборі не доставляються).

Проводиться після 100% передоплати.

Здійснюється за допомогою кур'єрських служб за тарифами перевізника:

  • "SАТ",

  • "Делівері",

  • "Нова Пошта".

Для себе ви можете вибрати будь-який зручний варіант. У всіх перевізників є доставка до дверей. При оформленні доставки клієнт вказує це побажання, і ми відправляємо доставку за принципом «двері-двері».

Плитні матеріали перевозять компанії:

  • "SАТ",

  • "Делівері".


Терміни виконання

Доставка можлива з понеділка по п'ятницю. Здійснюється на наступний день, після оформлення та оплати замовлення до 17:00.

Вартість доставки кур’єрської служби складається з: 

  • Пакування порізаного матеріалу – 100 грн; 
  • Послуг перевізника (забір товару зі складу + доставка у відділення клієнта).

* Пакування товару:

  • Пакування листового ДСП = 2 підкладкових листа (зверху і знизу в середньому по 40-70 кг) з обмоткою поліпропіленовою стрічкою, орієнтовно + 100-140 кг;

  • Пакування порізки = підкладковий лист з усіх боків (короб) + палети, орієнтовно + 60-100 кг, залежно від розміру більшого листа в замовленні.


Інформація для клієнта

Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:

  • прайса, що відповідає типу посилки (ДСП, порізка, фурнітура, профіль);

  • ваги і габаритів деталей з урахуванням упаковки;

  • страхування (% від вартості товару);

  • місця призначення (населений пункт);

  • типу послуги доставки (двері або склад).

При оформленні заявки на відділення, яке через вагу або габаритів не може прийняти товар, доставка направляється на 1-е відділення населеного пункту.

Якщо клієнт не згоден і розуміє, що розрахунок ваги/вартості доставки не відповідає дійсності, він має право і повинен вимагати повторного зважування товару. Для цього співробітник відділення служби доставок складе відповідний акт.

Будь-які претензії щодо якості доставки та обслуговування клієнта приймаються перевізником до моменту оплати і видачі товару. Після передачі вантажу в руки одержувача претензії до перевізника не розглядаються.


Відповідальність за перевезення

Компанія «ВіЯр» відповідає за якість і кількість матеріалу тільки до його отримання службою доставки. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і компанією-перевізником клієнт діє згідно з умовами компанії-перевізника. При цьому «ВіЯр» не бере участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника і не несе відповідальності перед клієнтом за зобов'язання перевізника. Зі свого боку «ВіЯр», як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи по відправленому вантажу.

Детально ознайомитися з тарифами, умовами доставки та страхування компаній-перевізників ви можете тут:

При безготівковому розрахунку відправка вантажу буде здійснена тільки після оплати і отримання від клієнта довіреності (для юр. осіб) або копій паспорта та ідентифікаційного номера (для фіз. осіб).

Детальну інформацію щодо доставки товару дізнавайтеся
в call-центрі за тел.: +38 (044) 500 57 07.


Самовивіз

Забрати замовлення можна в одному з київських офісів компанії за адресами:

  • Бульвар Вацлава Гавела, 16;

  • Вулиця Віскозна, 3;

  • Вулиця Новокостянтинівська, 1В (готові замовлення, окрім цілих плитних матеріалів і скла без обрамлення).

Для самовивозу при безготівковому розрахунку картою клієнтові потрібно звернутися в офіс і попросити роздрукувати рахунки, які були оформлені та сплачені раніше. Після звернутися в бухгалтерію з документом, що посвідчує особу, для друкування документів (важливо, щоб в графі «Коментарі» дублювалася інформація про одержувача). Потім клієнт може отримати своє замовлення на складі.


Оплата

Виконується тільки в національній валюті України – гривні.

Варіанти розрахунку:

  • Готівковий;

  • Безготівковий.

Увага! Щоб оформити виробниче замовлення, потрібна 100% передоплата.


Безготівковий розрахунок

1. Виписати рахунок можна за допомогою таких способів:

  • Дзвінок до call-центру. Рахунок формується в момент дзвінка.

  • Дзвінок або лист менеджеру. Рахунок оформляється за порядком електронної черги.

  • Заявка на офісну пошту. Офіс-менеджер реєструє заявку в електронну чергу до першого вільного менеджера.

  • Через інтернет-магазин. У момент натискання кнопки «Оформити замовлення» рахунок переноситься в заявки із сайту.

  • ViyarPro. Офіс-менеджер реєструє заявку в електронну чергу до першого вільного менеджера.

2. У момент оформлення замовлення ВАЖЛИВО вказати такі дані:

  • Для постійних клієнтів найменування в 1С.

  • ПІБ одержувача (особа, яка буде отримувати замовлення в момент доставки або самовивозу). При доставці або самовивозі ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно мати при собі документ, що засвідчує особу.

  • Номер телефону для зв'язку.

  • E-mail для отримання оформленої заявки.

  • Коментарі на замовлення (адреса, час доставки і т.д.).

3. Після обробки замовлення з клієнтом зв'язуються для уточнення деталей і оформлення доставки. Після клієнт отримує рахунок на оплату з такими реквізитами:

  • Вацлава Гавела, 16

ТОВ «ВСМК-ТРЕЙД»

Код по ЄДРПОУ 40853644, ІПН 408536426582

IBAN UA223348510000000002600651306, у банку ПАТ ПУМБ, МФО 334851

Юридична адреса: 03124, місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 16

Фактична адреса: 03124, Київ, бульвар Вацлава Гавела, 16

Телефон: 044-451-45-67

Є платником податку на прибуток на загальних підставах

  • Новокостянтинівська, 1В

ТОВ «КЛІФ-ТРЕЙД»

Код по ЄДРПОУ 41486186, ІПН 414861826588

IBAN UA093348510000000002600993950 у банку ПАТ ПУМБ, МФО 334851

Юридична адреса: 03124, місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 16

Фактична адреса: 04080, Київ, вулиця Новокостянтинівска, 1-в

Телефон: 044-50-27-152

Код по ЄДРПОУ 41486186, ІПН 414861826588

Не є платником податку на прибуток на загальних підставах"

  • Віскозна, 3

ТОВ «МКФ-ТРЕЙД»

Код по ЄДРПОУ 39856102, ІПН 398561026520

IBAN UA193348510000000002600494026, у банку ПАТ ПУМБ, МФО 334851

Юридична адреса: 02094, місто Київ, вулиця Віскозна, 3

Фактична адреса: 02094, Київ, вулиця Віскозна, 3

Телефон: 044-502-48-25

Є платником податку на прибуток на загальних підставах

Приклад онлайн-оплати через популярну в нашій країні банківську платформу Приват24.

1. Виберіть вкладку «Мої платежі».

1.jpg

2. Введіть код з ЄДРПОУ, і тоді потрібна організація підтягнеться автоматично. Якщо цього не відбулося, введіть вручну інші реквізити.

2.jpg

Після цього з'явиться таке вікно для оплати замовлення:

3.jpg

3. Введіть суму до оплати і вкажіть номер рахунку. Тільки за номером рахунку бухгалтер зможе визначити, що оплата пройшла успішно. І тільки після успішної оплати ваше замовлення надійде в обробку.

4. Потім натисніть на кнопку «Додати платіж в кошик». Тепер залишилося тільки перейти в «Кошик», підтвердити платіж і чекати доставки.

Ви можете оплатити замовлення і через інтернет-банкінг іншого типу або створити шаблон для подальшого використання через онлайн-сервіси оплат (за типом Portmone). При цьому потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати номер рахунку в призначенні платежу (комісії 0).


Умови продажу для фізичних осіб (оферта)

Фізична особа (надалі за текстом – Клієнт) під час здійснення замовлення зобов’язується вказати електронну адресу та номер телефону. Такими діями Клієнт надає згоду Компаніям, що працюють під ТМ «ВіЯр», на реалізацію господарських (цивільних) відносин та бухгалтерського обліку через використання електронної адреси та номеру телефону Клієнта.

У такий спосіб Клієнт отримує інформацію щодо стану замовлення та первинні документи (враховуючи заявки та/або рахунки-фактури) щодо придбання товару/послуг на зазначені ним електронну адресу та номер телефону.

Вказуючи електронну адресу та номер телефону, Клієнт несе повну відповідальність за достовірність вказаних даних. У базі замовлень Компанії такі дані будуть ідентифікатором Клієнта для подальшої співпраці.

У разі відсутності електронної адреси Клієнт має змогу отримати вищезазначені документи в бухгалтерії Компанії.