Повернення та обмін
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», клієнт може звернутися до «ВіЯр» із проханням повернути або обміняти раніше куплений у нас товар. Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних випадків, а також процедурою повернення та обміну для різних груп товарів.
Повернення та обмін можливі за наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Фурнітура |
Плитні матеріали |
Розсувні системи |
Компакт-плита, штучний камінь |
Фасади |
|
на які групи товарів поширюється можливість повернення та обміну, а на які – ні |
Лицьова фурнітура: ручки, гачки,
|
ДСП, ЛДСП, ХДФ, МДФ (всі види), стільниці, стінові панелі, а також крайки |
Можливий обмін фурнітури, купленої поштучно: роликів, дотягувачів, стопорів, вирівнювачів (протягом 14 днів, якщо товар належної якості). Розсувні системи в зібраному вигляді та порізане в розмір скло (вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів) обміну та поверненню не підлягають згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р. |
Повернення для компакт-плити та штучного каменю можливе тільки в разі виробничого або заводського браку.
Гарантія на вироби зі штучного каменю – 5 років, якщо ми робили заміри та монтаж виробу (тільки для Києва) |
Усі фасади – це вироби, виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів. Вони не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р. |
максимальні терміни для оформлення заявки на повернення нового товару |
Лицьова фурнітура:
|
2 тижні – якщо матеріал не був у обробці (виробничі послуги, монтаж), за винятком прихованого заводського браку |
2 тижні – до монтажу |
2 тижні |
– |
що є гарантійним випадком, а що – ні |
Гарантійні випадки:
Лицьова фурнітура
Фабричний брак: порушення покриття, деформація кріпильних елементів, невідповідність кольору/відтінку.
Комплектація: неповна комплектація.
Освітлення: заводський брак, виявлений протягом гарантійного терміну (за умови відсутності слідів від механічних пошкоджень). |
Гарантійні випадки:
Видимий заводський брак: відхилення від параметрів, прописаних у технічних умовах виробника.
Прихований заводський брак: відхилення по щільності, наявність пустот, великих включень тощо (розглядається в індивідуальному порядку).
Не гарантійний випадок: пошкодження, завдані покупцем унаслідок неправильного зберігання, експлуатації та обробки матеріалу. |
Гарантійні випадки (скло): плями під склом, дефекти лакофарбового покриття до монтажу, чорні точки під склом і на поверхні амальгами дзеркал, нерівності, опуклості, спотворення зображення; відхилення фактичних розмірів деталей від вказаних при оформленні замовлення.
Не гарантійні випадки (скло): механічні пошкодження у вигляді сколів або подряпин (перевіряються замовником при прийомі або протягом першої доби після отримання замовлення), потрапляння вологи та вилужування скла. Ці випадки розглядаються індивідуально відділом рекламацій. |
Гарантійні випадки:
Компакт-плита: брак ламінату, брак при виробництві.
Штучний камінь: виробничий брак.
Не гарантійні випадки:
механічні пошкодження, зокрема відколи й подряпини (перевіряються замовником при прийомі товару). |
Гарантійні випадки:
механічні пошкодження з вини нашої компанії, невідповідність кольору/декору кольорам/декорам у розкладці або на зразках, втрата цілісності товару (відшарування крайки, пластику, плівки, ЛФМ, шпону від основи), відхилення по геометрії деталі, які перевищують допустимі норми. |
порядок дій для оформлення заявки на повернення, а також відправлення та оплати посилки з товаром назад продавцеві |
Клієнт протягом 14 днів може повернути товар. Для повернення клієнту необхідно звернутися на склад, звідки відбувалося відвантаження. При собі потрібно мати оплачений рахунок і документи, що посвідчують особу (паспорт, водійські права). Старший комірник, перевіривши цілісність упаковки і товарний вигляд, оформляє документ про повернення товару із зазначенням причини. Далі клієнт із цим документом іде до каси (рахунок готівковий) чи бухгалтерії (безготівкова оплата) для повернення коштів. Якщо клієнт із іншого міста, він звертається на гарячу лінію call-центру. Менеджер call-центру інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. |
Клієнт протягом 14 днів може повернути товар. Для повернення клієнту необхідно звернутися на склад, звідки відбувалося відвантаження. При собі потрібно мати оплачений рахунок і документи, що посвідчують особу (паспорт, водійські права). Старший комірник, перевіривши товарний вигляд, оформляє документ про повернення товару із зазначенням причини. Далі клієнт із цим документом іде до каси (рахунок готівковий) чи бухгалтерії (безготівкова оплата) для повернення коштів. Якщо клієнт із іншого міста, він звертається на гарячу лінію call-центру. Менеджер call-центру інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. |
Немає повернення та обміну |
Клієнт протягом 14 днів може повернути товар. Для повернення клієнту необхідно звернутися на склад, звідки відбувалося відвантаження. При собі потрібно мати оплачений рахунок і документи, що посвідчують особу (паспорт, водійські права). Старший комірник, перевіривши товарний вигляд, оформляє документ про повернення товару із зазначенням причини. Далі клієнт із цим документом іде до каси (рахунок готівковий) чи бухгалтерії (безготівкова оплата) для повернення коштів. Якщо клієнт із іншого міста, він звертається на гарячу лінію call-центру. Менеджер call-центру інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. |
– |
терміни відшкодування коштів після повернення |
Протягом 3 днів |
Протягом 3 днів |
– |
Протягом 3 днів |
Протягом 3 днів |