Просуваємо компанію у Facebook

З чого почати рекламу сторінки?

Новини Просуваємо компанію у Facebook

Ось і остання стаття з серії, присвяченої просуванню на Facebook. З двома попередніми ви зможете ознайомитися тут:

Підкорюємо соцмережі: Facebook

Профіль, сторінка чи група: що ж обрати?

У ній ми наглядно продемонструємо один із способів, як просунути свою сторінку серед користувачів цією соцмережею. Якщо вас серйозно цікавить ця тема, зверніть увагу на «Керівництво по рекламі на Facebook» та інші власні мануали соцмережі. У них ви знайдете усе необхідне.

Ви створили сторінку, туди додалися ваші знайомі та декілька постійних клієнтів, але подальшого розвитку немає? Можна чекати, у звичному ритмі комунікуючи з підписниками та сподіваючись на сарафанне радіо, а можна вкласти трохи грошей та форсувати розвиток.

Один із найпростіших способів – це просунути публікацію. Тоді ваш пост з’явиться у стрічках новин тих людей, які можуть зацікавитись вашими послугами, а це вже деяка ймовірність появи нових клієнтів. Щоб цього досягти, дотримуйтесь інструкції.

Під публікацією на вашій сторінці є кнопка «Просувати публікацію».

1_1 (1).jpg

Коли ви на неї натисните, у вас відкриється меню керування просуванням.

У ньому є багато опцій, тож, щоб ви не розгубилися, поетапно опишемо їх використання.

2_1 (1).jpg

Ви можете додати до публікації різні види кнопок, але з тим же успіхом можна прописати посилання в самому тексті. Враховуйте, що після додавання кнопки світлину з публікації трохи стисне по вертикалі. Якщо ви робите ставку саме на гарне фото, врахуйте цей момент.

Рекламні платформи не люблять, коли багато тексту на зображеннях, і в цьому випадку знижують ефективність вашого оголошення. За допомогою цього інструменту ви можете протестувати свої зображення на відповідність: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay.

Інколи робот плутає написи, які є невід’ємною частиною зображення (як у нашому прикладі), з накладеним рекламним текстом, тому ви можете бачити попередження із запитом-кнопкою «Request Manual Review».

3_1 (1).jpg

Одне з найважливіших налаштувань – це налаштування аудиторії. Ви вже пороздивлялись потенційну клієнтську базу по різних сторінках та групах, тепер настав час задати необхідні параметри, щоб саме зацікавлені люди побачили ваш допис.

Ви можете зробити, щоб ваш допис демонструвався:

  • Лише чоловікам, лише жінкам або змішаній аудиторії;

  • Користувачам певного віку;

  • Людям, проживаючим на певній території;

  • Колу користувачів з певними інтересами.

Тобто ви можете відібрати для демонстрації своєї публікації лише зацікавлених у певних послугах людей, що мешкають у радіусі надання вами своїх послуг. Просто ідеальний варіант!

Важливо, що, обираючи декілька інтересів, ви не звужуєте, а розширюєте коло аудиторії, якій демонструватиметься реклама. Тож краще зробити кілька рекламних тестів різних аудиторій, та зробити висновки щодо ефективності. В подальшому це зробить демонстрацію вашого допису максимально відповідною інтересам користувача.

4_1.jpg

Коли з налаштуванням аудиторії покінчено, повертаємось до попереднього меню. Тут ви можете обрати майданчики, де буде з’являтися реклама: стрічка Facebook, стрічка Instagram чи Messenger, а також налаштувати бюджет.

Від кількості грошей, яку ви готові платити на день, залежить кількість користувачів, яким буде продемонстровано допис. У випадку, коли ви вперше просуваєте публікацію, ви ще не знаєте, яка ефективність буде у вашої реклами, тож перші рази рекомендуємо зробити тестовими, щоб можна було оцінити співвідношення «витрати-ефективність.»

І, звичайно, у цьому меню проставляється термін дії вашої реклами.

5_1.jpg

Тепер, коли все готово, залишилось лише натиснути на кнопку «Просунути».

6_1.jpg

Все. Ваша публікація на модерації, найближчим часом її розглянуть та почнуть демонструвати обраній вами аудиторії. Про результати ви зможете дізнаватися тут же, з невеличкого меню, яке демонструється лише адміністраторам сторінки.

Якщо ви захочете подовжити просування публікації, тут же є кнопка «Знову просувати». А що робити далі, ви вже знаєте.

Назад до списку статтей
`