Профіль, сторінка чи група: що ж обрати?
Другий етап просування бізнесу у Facebook

Отже, ви вже могли достатньо глибоко ознайомитись зі сферою інтересів потенційних клієнтів та зробити невеличкий контент-план, як ми вам рекомендували у минулій статті:
Підкорюємо соцмережі: Facebook
У цій же статті ми просунемось далі та розповімо, який тип сторінки на Facebook стане оптимальним варіантом. Одразу хочемо прояснити: кожен варіант має свої переваги, і наші рекомендації мають допомогти вам визначитися, який з них найкраще підійде саме для вас.
Сторінка
Сам Facebook позиціонує Сторінку, як найкращий вибір для бізнесу. І вона дійсно має безліч переваг:
+ Можливість спілкуватися з клієнтами через коментарі та приватні повідомлення.
+ Заклик до дії: ви можете додати на сторінку кнопку, щоб спонукати потенційних клієнтів написати вам повідомлення, замовити послугу чи перейти на сайт.
+ Можливість додавати події.
+ Публікації можна створювати не тільки в режимі реального часу, а й планувати заздалегідь.
+ Магазин: вкладення, яке можна додати до своєї сторінки, та виставити у ньому на продаж готові вироби або послуги.
+ Запуск реклами у Facebook.
Група
Досить схожа на Сторінку, проте має певні відмінності. Групи діляться на відкриті та закриті. Як зрозуміло з назви, в останні не так просто потрапити, тому їх ми не розглядатимемо: адже нам потрібно, щоб клієнти знаходили нас швидко та просто. Менш пристосовані для потреб бізнесу, групи теж мають свої переваги:
+ Можливість спілкуватися з клієнтами через коментарі та публікації.
+ Потенційні клієнти можуть самі піднімати теми, що їх цікавлять.
+ Можна додавати події.
Але є і недоліки:
- Потрібно більше уваги приділяти модерації: додавати бажаючих приєднатися, публікувати пости від підписників.
- Певні обмеження стосовно запуску реклами.
У групах теж можна задати налаштування для продажу, однак тоді продавати там зможуть абсолютно всі підписники. Краще замість цього знайти групу свого міста чи регіону, де пропонуються товари для продажу та різноманітні послуги, і додати туди власне оголошення.
Іще у групу ви можете додавати людей за власним бажанням, проте ми не рекомендуємо цього робити. Здебільшого це тільки дратує, і замість великої кількості підписників можна отримати багато скарг на сторінку.
Профіль
Власний акаунт також можна використовувати для ведення бізнесу. Головне правило (якого варто дотримуватись завжди): не змішувати приватне життя та бізнес. Якщо ви вирішили, що профіль буде присвячений бізнесу, робіть його повністю спеціалізованим.
+ Психологічний фактор: сторінка мебляра у досить багатьох потенційних клієнтів викличе більше приязні, ніж сторінка безликої компанії.
+ Можливість спілкуватися з клієнтами через коментарі та приватні повідомлення.
+ Можливість додавати друзів, таким чином розширюючи свою клієнтську базу.
Недолік:
- Не можна запускати рекламу.
Обирайте саме той тип акаунту, що найбільше відповідатиме вашим цілям, та чекайте на останню статтю з цієї серії. У ній ми розповімо про запуск реклами на Facebook.