Підкорюємо соцмережі: Facebook

Продовжуємо навчання з просування меблевого бізнесу в інтернеті

Новини Підкорюємо соцмережі: Facebook

Ми розпочинаємо серію статей, присвячену просуванню меблевого бізнесу в соцмережах.

Інформацію з попередніх статей, присвячених створенню та просуванню власного сайту, шукайте тут:

Наповнення сайту: чим зацікавити клієнта?

Реклама: інфо для початківця

Зараз же мова піде про просування бізнесу в Facebook: які переваги має ця мережа та з чого почати.

Створення сторінки для бізнесу на Facebook найчастіше переслідує одну з трьох наступних цілей (або дві чи навіть усі три водночас):

  • Підвищити впізнаванність бренду;

  • Збільшити потік трафіку на сайт або отримувати заявки безпосередньо через соцмережу;

  • Вибудувати більш тісні відносини з аудиторією.

Якщо сайт-візитку ви можете створити, довести до розуму та залишити, зрідка оновлюючи прайс чи подовжуючи оплату домену, то група у Facebook передбачає постійний діалог з потенційним клієнтом. Це складніше, але і переваг тут вистачає:

  • У вас є можливість з перших рук дізнаватись про побажання клієнтів стосовно ваших робіт, сервісу та іншого;

  • Взаємодія з однією людиною (її лайк, репост чи коментар) – це взаємодія з усіма її друзями та підписниками, адже ця активність відображається у їх стрічках новин;

  • Більше можливостей для реклами: влучні налаштування аудиторії, більші охоплення;

  • Продаж товарів та послуг за допомогою інструментів платформи.

З чого ми рекомендуємо почати?

Перш ніж створювати сторінку та заливати на неї фото ваших робіт, проведіть детальне вивчення ринку. Важливо тримати руку на пульсі, щоб знати, що актуально зараз серед ваших потенційних клієнтів, що їх цікавить, які публікації вони готові обговорювати. Тут варто придивитись до того, як контактують зі своїми клієнтами лідери галузі, і що за контент пропонують вони.

Буде корисним і вивчити ближче потреби аудиторії. Це и можете здійснити через групи нових житлових комплексів, мешканці яких складають солідну частину замовників меблів.

Тепер, коли ви озброїлися новим знанням, напишіть контент-план на найближчі два тижні. У ньому мають бути:

Фото, які ви будете використовувати;

Текст – повна версія з усіма посиланнями та хештегами, якщо ви будете їх використовувати;

Час публікації.

Так ви зможете без поспіху викладати нові пости, слідкувати за реакцією аудиторії, планувати контент на майбутнє. Ми ж допоможемо вам, відповівши на питання, що найчастіше виникають у початківців:

  • Що публікувати? Знижки, цікаві товари, фото ваших робіт чи може меми? Кожен, хто починає вести бізнес-сторінку, швидко стикається з цим питанням. Ми рекомендуємо робити мікс з ваших робіт (потенційні клієнти мають бачити, на послуги якого рівня вони можуть розраховувати, звернувшись до вас), цікавих пропозицій, порад із облаштування затишної та зручної оселі та тематичного гумору. Відслідкувавши реакцію перших підписників, ви зможете зрозуміти, що і в якій кількості вони хочуть бачити у вас на сторінці.

  • Скільки постів на день треба викласти? Велика кількість постів дратує, мала – змушує нудьгувати. Золоту середину також можна остаточно визначити, лише слідкуючи за статистикою. Почніть з 3 на день, а далі експериментуйте, щоб знайти оптимальний варіант.

  • Коли викладати пости? Залежить виключно від вашої аудиторії: хтось передивляється стрічку новин у транспорті, прямуючи на роботу, хтось скролить її перед сном, дехто – в обідню перерву. Ставте публікації на різний час, дивіться, які привертають більше уваги.

Який тип сторінки обрати для бізнесу та як запустити рекламу в Facebook, ми розповімо в наступних статтях.

Назад до списку статтей
`