Наповнення сайту: чим зацікавити клієнта?

Ми розповімо про основні правила наповнення сайту.

Новини Наповнення сайту: чим зацікавити клієнта?

У минулій статті ми вже розповіли вам, як зробити безкоштовний сайт на платформі конструктора сайтів. Тепер настав час поговорити про його наповнення.

Якщо Ви пропустили початок нашої навчальної серії статтей, то можете повернутися до цієї інформації тут:

Замовники: що то за пташки та де їх ловити?

Сайт – домівка Вашого бізнесу

У цій статті ми розглянемо, що саме має містити сторінка вашого бізнесу в інтернеті, щоб зацікавити потенційного замовника.

Кожна людина, переходячи на сайт, що пропонує якийсь товар, завжди, усвідомлено чи ні, ставить собі чотири питання: що це? Чому я маю це купляти? Чому я маю це купляти тут? Чому я маю це купляти зараз? 

Що це?

Переходячи за посиланням на ваш сайт, людина має з перших же секунд упевнитись, що потрапила саме туди, куди їй треба: на сторінку меблів на замовлення.

Тобто вам потрібні:

  • Впізнавана назва сайту, прочитавши яку людина одразу зрозуміє, куди потрапила;

  • Опис послуг та продуктів, які ви пропонуєте;

  • Телефон у «шапці» сайту: це підвищує довіру, бо одразу видно – власник сторінки йде на контакт та готовий відповісти на питання потенційного замовника.

Чому я маю це купляти?

Існує не лише конкуренція між майстрами, так звана внутрішньогалузева конкуренція, а й міжгалузева. Якщо говорити простими словами, частіше всього перед людиною стоїть запитання: замовити нову кухню чи замінити побутову техніку (зробити ремонт, оновити сезонний гардероб, відкласти гроші до кращих часів тощо).

І тут з’являється такий термін, як «біль для клієнта». В меблевій справі біль для клієнта – це безлад у домі, недоладні старі меблі, незручний та немісткий гардероб або нефункціональна кухня. Ваша задача на цьому етапі – продемонструвати, що у вас є рішення цього болю.

Найкраще у цьому допомагають фото типу «До-після». Буде відмінним варіантом, якщо ви зможете так наявно продемонструвати, чим можете зарадити своєму клієнту.

Чому я маю це купляти тут?

Наступним етапом треба розповісти про свої переваги як майстра, щоб замовник зрозумів, чому має звертатися саме до вас.

І тут вам на допомогу також прийдуть інструменти маркетингу. Найбільша частина їх направлена на підвищення довіри до вас, як до майстра: це вказана на сайті фізична адреса вашої фірми, міський та мобільні номери телефону (міський викликає більше довіри, а декілька мобільних номерів дають можливість обрати той, за яким зручно телефонувати), відгуки задоволених клієнтів (найкраще – це фото та відео-відгуки). Сюди також можна віднести фото виконаних робіт.

Підвищують довіру також сертифікати та грамоти. Звичайно, лише ті, що засвідчують вашу майстерність як мебляра або розповідають про пройдені курси з її підвищення.

Відео-презентація не тільки краще розповість потенційному клієнту про ваші пропозиції та переваги вас як виробника, а й затримає його на сторінці, що добре позначиться на рейтингу сайту у видачі Google.

Що ще варто викласти на веб-сторінку, щоб привернути увагу замовника до своєї фірми?

Світлини співробітників вашої команди та схема роботи майстрів стануть відмінним вибором: завжди приємно заздалегідь знати, хто та як саме буде працювати над потрібним тобі проектом. До речі, тут добре буде вказати вашу УТП (унікальну торгову пропозицію) – що ви працюєте в зручний для клієнта час, можете запропонувати замовлення меблів заздалегідь, зробити виміри у вихідний день тощо. Словом, будь-які фішки, які зроблять вашу пропозицію більш цікавою для клієнта.

І ще один важливий момент – товари-потяги.

Це товари та послуги, що користуються попитом, і які ви можете запропонувати за середньою чи заниженою вартістю. Чим вони цікаві для нас? Вони привозять нових клієнтів! Це може бути консультація спеціаліста, прорахунок вартості та кількості матеріалу, виміри для майбутніх меблів, які клієнт може отримати безкоштовно або за символічну плату, якщо залишить вам свої данні: ім’я, номер телефону, e-mail. Ви швидше зможете продати основний товар за повну вартість, спершу запропонувавши клієнту товар-потяг. До того ж так ви отримаєте базу потенційних клієнтів.

Чому я маю це купляти зараз?

Треба докласти багато зусиль, щоб привести на сайт потенційного клієнта, і не можна допускати, щоб він просто пішов. Майбутній замовник зі свого боку, навіть маючи необхідні ресурси, може вагатися роками, перш ніж зробить замовлення. Останній штрих у роботі з наповненням сайту – це встановити дедлайн для клієнта. Він може бути прив’язаний до товара-потяга: «Заповніть анкету сьогодні та отримайте безкоштовну консультацію в зручний для Вас час!», або бути вказаною на сайті близькою датою завершення акції. Головна задача дедлайну – мотивувати клієнта щонайшвидше зробити замовлення.

Ось і вся наука. Бажаємо успіхів!

Назад до списку статтей
`